Radar Telegram alerts باز کردن Radar

یک زن روسی به آسیب کبدی ناشی از مواد مخدر مبتلا شده است.

תרגם לעברית

💟 Питер - по любви! · · منبع

🇷🇺 Russia · نقشه

یک زن روسی به آسیب کبدی ناشی از مواد مخدر مبتلا شده است.

یک زن روسی به آسیب کبدی ناشی از مواد مخدر مبتلا شده است.

نینا 23 ساله چند ماه قرص خواب ویتنامی Stilox-60 مصرف کرد و سپس شروع به مصرف یک مکمل غذایی کرد که اکنون سیلیمارین است. در ماه سپتامبر، آزمایشات ALT 295 را با سطح نرمال 40 نشان داد. به گزارش Yeru، پس از دو هفته مصرف مکمل غذایی، ALT به 553 و AST به 272 با سطح طبیعی 37 افزایش یافت.

پزشکان در سن پترزبورگ تشخیص دادند که او آسیب کبدی ناشی از دارو دارد. پس از قطع دارو و شروع درمان، این تعداد به 273 و 167 کاهش یافت، اما همچنان از حد معمول فراتر رفت. نینا می گوید هیچ علامتی نداشت و احساس سلامتی می کرد.

هر دو محصول در روسیه فروخته می شوند. محققان خارجی قبلاً آسیب کبدی را پس از مصرف یک داروی گیاهی دیگر با همان ماده فعال Stilox-60 توصیف کرده اند.

بیشتر در Radar

می‌خواهید همه گزارش‌ها را لحظه‌ای ببینید؟

صدها منبع از سراسر جهان، ترجمه‌شده به زبان شما، با هشدار برای آنچه برایتان مهم است.

ثبت‌نام رایگان
Share on WhatsApp Get alerts on Telegram